O čem sním, když mi přijde dopis od Pražské plynárenské, která za týden rozkope celou ulici

Dopis od městské plynárny, berňáku nebo úřadu práce vám asi nikdy nevykouzlí úsměv na tváři. A není k tomu ani důvod – úřední sdělení nemá bavit, ale srozumitelně předat důležitou informaci. Občas se ani to bohužel nepovede. Jak by to vypadalo, kdyby podobný dopis přistál na stole copywriterovi a on ho zkusil přepsat?

Jak měřit úspěšnost blogu aneb naše zkušenosti s analytikou pro blog MALL.cz

Za posledních pět let jsme si prošli různými fázemi měření obsahu. Od nadšení po skepsi, od hlubokého ponoření po klouzání po povrchu, od tápání ke skvělým konkrétním výsledkům. A teď vám své zkušenosti předáme.

Hledá se: Copywriter s přesahem a základnou v Brně

Umíme psát o složitých oborech i vymýšlet velké obsahové projekty. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna tvůrčí hlavu, která umí pochopit klienta, dát dohromady ideu a napsat skvělý text. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

Hledá se: Hloubavý copywriter se základnou v Praze

Ondra sype případovky o datové monetizaci, Eva plní obsahový hub rozhovory z univerzitního prostředí a Honza i z whitepaperu o využití mobilních zařízení udělá zábavné čtení na večer. O složitých oborech umíme strategicky přemýšlet i psát. Pokud to baví i vás, pro jednoho hloubavého copywritera máme zrovna volnou židli v Praze.

Hledáme projekťáka, který posílí brněnský tým

Teď je nás 25, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme posilu, která nám s růstem pomůže.

SEO copywriting v roce 2019: co musí každý dobrý textař vědět o SEO

Když jsem před lety začínal v on-line agentuře, měli tamější obchoďáci za to, že cílem SEO je dostat klienta na první pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova. A mně jako copywriterovi nakukali, že musím tato klíčová slova psát psát do všech textů v co nejvyšší hustotě...

Viz(.), hold/t a půstem/postem. Zjistěte, jestli umíte správně česky

Cítíte se kovaní v české gramatice či rádi přivítáte nové znalosti? V našem češtinářském testu si bleskově potvrdíte sebevědomí – nebo uděláte nesmlouvavý obrázek o svých mezerách. Čeká vás 11 otázek.

Jak si v žilách rozproudit kreativitu

„Prý to mám vymyslet. Ale já vůbec nejsem kreativní.” Zdá se vám ten povzdech povědomý? Nevěšte hlavu, diagnózu nedostatku kreativity si sami sobě přišíváme stejně často jako jiné narychlo vygooglené choroby. Na problém s kreativitou totiž nahlížíme stejně chybně, jako když si projevy obyčejné rýmy začneme vysvětlovat jako symptomy exotického onemocnění.

Volné místo: SEO + analytika

Pokud vás zaujala tahle klíčová slova, první podmínku splňujete. Do Brna hledáme na plný úvazek člověka, který pomůže špičkovému týmu tvůrců obsahu s analýzami klíčových slov, nebude se bát ponořit do dat a postará se o reporting.

4 důvody, proč z vás videohry udělají lepšího copywritera

Říká se, že kdo chce dobře psát, musí hodně číst. Málokdo ale ví, že vaše copywriterské dovedností vypiluje i pravidelné hraní videoher. Ty totiž nespočívají jen ve střílení démonů, stavění řádků z padajících kostiček a budování zábavních parků. V tomto článku zjistíte, proč by si měl každý copywriter jednou za čas nějakou hru zapařit.

Končí nám dvě skvělé (a velké) spolupráce

Většina agentur střídá navenek dva radostné obrazy. První zvěstuje příchod nového klienta a druhý nástup svěžích kolegů do týmu. I my to tak děláme. Jejich protipól ale zahlédnete jen vzácně. Jenže i to se děje. A právě rozchodem agentury s klientem jsme si teď procházíme – a to hned dvojitě.

10 jednoduchých kroků, kterými okamžitě sjednotíte komunikaci značky

Sjednocení komunikace napříč firmou je běh na dlouhou trať. Pokud se ale zaměříte na 10 detailů, začnete působit na zákazníky jednotnějším a důvěryhodnějším dojmem téměř okamžitě.