Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test

Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.

Jak jsme médiím v nouzovém stavu dodali zajímavá data a získali tak publicitu pro našeho klienta

Solitea je jedním z největších hráčů na trhu informačních systémů, personalistiky a outsourcingu mezd ve střední Evropě. S takto specifickými tématy je pro ni občas náročné dostat se do povědomí široké veřejnosti prostřednictvím zpravodajských médií. Ale jak se říká: krize otevírá příležitosti.

Transakční e-maily v koroně. Který dopravce je zvládl nejlépe?

Díky bohu, že existují přepravní služby! Během karantény jsme nemuseli vystrčit ani nos a všechny nákupy nám jezdily až ke dveřím. Zároveň to znamenalo nebývale velkou smršť transakčních e-mailů od různých dopravců.

Hledá se: copywriter-konzultant se základnou v Brně nebo v Praze

Píšeme o složitých oborech nebo pro náročné klienty. Vymýšlíme velké obsahové projekty, prezentujeme ve firmách i na konferencích. Práce je ale pořád víc a proto hledáme do Brna nebo Prahy posilu, která mění složitá témata do srozumitelného a čtivého textu, libuje si ve strategickém pohledu na obsah a nebojí se o svých nápadech diskutovat.

Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria

Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.

Jak jsme obsahovým auditem pomohli firmě GRiT vyladit web

Softwarová firma GRiT se na nás obrátila, když procházela zlomovým obdobím. Po více než 20 letech výrazně upravovala kurz – odkláněla se od implementace ERP systémů a zaměřila se na rozvoj vlastních cloudových služeb, které podnikům pomáhají s elektronickou výměnou dokladů, automatizací zpracování faktur a řízením skladových procesů. Zároveň také měnila název a vizuální identitu.

8 tipů, jak vymýšlet nová témata na blog, i když pro něj píšete už několik let

Dlouhodobé spolupráce nám dávají největší smysl, a tak už třeba 3 roky plníme stránky blogu MALL.CZ. Každý měsíc tam napíšeme kolem 15–20 článků a se vším všudy jsme od března 2017 na blog vytvořili už zhruba 600 textů. A to už je pořádná hromada. Takže kde stále brát nápady na nová a nová témata? Tady je 8 tipů, díky kterým dáváme každý měsíc dohromady obsahové plány, i když už pro klienty píšeme několik let a zdá se, že jsou témata vyčerpaná.

Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce

Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.

Copywriter trpí: úředníci šermují s alokací a de minimis kvůli pětistovce na den

Virus s námi všemi pořádně zacvičil. S firmami, zaměstnanci, živnostníky i úředníky. Jedna z věcí, které bolestně vyplavaly na hladinu, je neschopnost srozumitelně komunikovat. S vypětím všech sil to zvládáme z očí do očí. Písemně je to ale bída. Přečtěte si, jak by ministerští úředníci mohli informovat o ošetřovném pro OSVČ, kdyby při psaní odhodili směrnice a hantýrku.

Jak jsme připravovali noviny pro tisíce středoškoláků

Gaudeamus je akce, kterou všichni maturanti dobře znají. Na jednom místě potkají zástupce z vysokých a vyšších odborných škol, kteří jim přiblíží, jak to na dané škole chodí. Gaudeamus se koná v několika městech a na tom brněnském se za víkend vystřídá přes 30 tisíc návštěvníků a 400 škol. A my jsme pro jednu z nich, NEWTON College, sepsali a vysázeli noviny pro budoucí studenty.

Jak jsme připravili příručku, která děti učí programovat IoT

IoT, neboli internet věcí, je systém který propojuje obyčejné věci s internetem. Liberecká firma HARDWARIO vyvíjí IoT řešení na míru pro firmy jako ŠKODA AUTO nebo E.ON. Kromě toho mají poslání dát světu novou generaci IoT profíků, kteří svými vynálezy zlepší okolní svět. Proto vyvinuli IoT stavebnici, pomocí které děti programují vlastní chytrá zařízení. Právě pro tyto budoucí Edisony a Tesly jsme připravili příručku, která je se stavebnicí naučí pracovat.

Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu

Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON College. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.