• Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Pro iDoklad jsme vytvořili na klíč obsah do rozsáhlé video akademie

Od výzkumu přes tvorbu konceptu až po natočení video lekcí, sepsání článků a desítek dalších výstupů. Nejoblíbenější české fakturační službě iDoklad jsme kompletně dodali obsah do on-line miniakademie pro začínající podnikatele. Výsledek hodnotí pozitivně jak klient, tak účastníci akademie, kterých je za tři měsíce už přes tisíc.

Obsahová strategie pro malou firmu: co funguje u našich klientů

Práce markeťáka v malé firmě je mnohdy náročná. Nemáte za sebou marketingové oddělení a na vše jste sami. Zastáváte práci copywritera, grafika, správce sociálních sítích, analytika a marketingového stratéga. Často totiž nemáte rozpočet na to, abyste odborné práce poptali u specialistů a velkou část z nich musíte zvládnout sami.

[Návod] Jak začít s interním mentoringem a proč tak skvěle funguje

Školení, workshopy či konference – tradiční způsoby oborového vzdělávání pro mnoho lidí nefungují. Tak co kdybyste přestali hledat externího profíka, který vám předá své know-how, a podívali se mezi své kolegy? Pokud je někdo z nich v dané oblasti dál než vy, může se stát vaším mentorem. Přečtěte si, jak mentoring využíváme my.

Transakční e-maily v koroně. Který dopravce je zvládl nejlépe?

Díky bohu, že existují přepravní služby! Během karantény jsme nemuseli vystrčit ani nos a všechny nákupy nám jezdily až ke dveřím. Zároveň to znamenalo nebývale velkou smršť transakčních e-mailů od různých dopravců.

Jak jsme obsahovým auditem pomohli firmě GRiT vyladit web

Softwarová firma GRiT se na nás obrátila, když procházela zlomovým obdobím. Po více než 20 letech výrazně upravovala kurz – odkláněla se od implementace ERP systémů a zaměřila se na rozvoj vlastních cloudových služeb, které podnikům pomáhají s elektronickou výměnou dokladů, automatizací zpracování faktur a řízením skladových procesů. Zároveň také měnila název a vizuální identitu.

Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET a pomohli k milionovým prodejům

Z nuly jsme vytvořili web o elektronické evidenci tržeb, který za první rok fungování zaznamenal přes půl milionu návštěv. Napsali jsme 99 článků a zodpověděli stovky dotazů. Do tématu jsme se ponořili tak hluboko, že jsme dokonce našli chybu v metodice Ministerstva financí.

[C&CKH 19] Usnadněte si správu sociálních sítí s checklistem

Kevan Lee: The Social Media Manager’s Daily, Weekly, Monthly Checklist - Přemýšlíte, jak často se věnovat správě sociálních sítí a všemu co s tím souvisí? Když si přečtete článek od marketingového ředitele Bufferu, dozvíte se vše podstatné. Většina ostatních zdrojů na internetu jsou už jen deriváty.

Jak využít STDC při tvorbě obsahu [4 vzorové tabulky]

Populární framework STDC je pro tvorbu obsahu (téměř) nepoužitelný. Když si ho však správně upravíte, hodně vám v obsahovém marketingu pomůže. Inspirujte se 4 jeho užitečnými modifikacemi.

Content First, 7. 6. 2017: Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

E-shop summit, 1. 4. 2017: Nejdůležitější komunikace každého e-shopu

WP Opava, 2. 12. 2016: Jak psát úspěšný firemní blog

Business Gate Cowork: Content marketing, 30. 11. 2016

Symposium, 26. 11. 2016: 36 výzev, které zvládnete skvělým copywritingem a obsahem

[C&CKH 13] Testujte web s 5 lidmi a vylepšete autostylizaci

PPC Camp, 26. 6. 2016: Jak být kreativní (i když mě živí PPC)

CopyCamp, 8. 6. 2016: Vzrušující nudný obsah

[C&CKH 10] Dávejte čtenářům jen ty otázky, na které odpoví kladně

Vodafone Nápad roku, 21. 4. 2016: Jak na obsah, který prodává

[C&CKH 9] Vypořádejte se s negativními recenzemi a zjistěte, jestli vám s kreativitou pomůže pivo

[C&CKH 8] Jak vyniknout ve světě, kde content marketing dělá každý

18 českých markeťáků prozradilo, jaký nejlepší obsah připravili v roce 2015

ZOOT, Bosch, Neoluxor a 15 dalších firem. Ti všichni tvoří skvělý obsah a my jsme se jich zeptali, co se jim nejvíce povedlo. Přečtěte si jejich odpovědi a inspirujte se při tvorbě vlastního obsahu u těch nejlepších.

Aby byly služby vážně pro lidi [postřehy z kurzu designového myšlení]

Maximálně praktický, perfektně připravený a dobře zorganizovaný. Takový byl dvoudenní kurz designu služeb od Pábení a Libdesignu, kterého jsem se zúčastnila. Přesto mu něco důležitého chybělo - příběhy.

Urychlovač nápadů, 9. 12. 2015: 10 copy rad, které bych dal sobě samému před 10 lety

[C&CKH 3] Nalákejte zákazníky skvělým videem. Musíte je zaujmout do 8 vteřin

Reklamní bible od Ogilvyho: 8 tipů, které si z ní může i po 40 letech odnést každý copywriter

Když strčíte ruku do ohně, spálíte se. Platilo to v pravěku, před 100 lety i dnes. Stejně tak stále platí osvědčené techniky ze slavné knihy Ogilvy o reklamě od Davida Ogilvyho, která poprvé vyšla v 80. letech.

StartupClub, 5. 11. 2015 Jak vylepšit automatické e-maily tak, aby více [DOPLŇ]

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.