Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET a pomohli k milionovým prodejům

Z nuly jsme vytvořili web o elektronické evidenci tržeb, který za první rok fungování zaznamenal přes půl milionu návštěv. Napsali jsme 99 článků a zodpověděli stovky dotazů. Do tématu jsme se ponořili tak hluboko, že jsme dokonce našli chybu v metodice Ministerstva financí.

[C&CKH 19] Usnadněte si správu sociálních sítí s checklistem

Kevan Lee: The Social Media Manager’s Daily, Weekly, Monthly Checklist - Přemýšlíte, jak často se věnovat správě sociálních sítí a všemu co s tím souvisí? Když si přečtete článek od marketingového ředitele Bufferu, dozvíte se vše podstatné. Většina ostatních zdrojů na internetu jsou už jen deriváty.

Jak využít STDC při tvorbě obsahu [4 vzorové tabulky]

Populární framework STDC je pro tvorbu obsahu (téměř) nepoužitelný. Když si ho však správně upravíte, hodně vám v obsahovém marketingu pomůže. Inspirujte se 4 jeho užitečnými modifikacemi.

Content First, 7. 6. 2017: Co jsme se za 14 měsíců naučili o měření obsahu

Jak psát úspěšný firemní blog [podrobný návod z praxe]

Zákazníky můžete na internetu přitáhnout dvěma způsoby: buď je na každém rohu bombardujete reklamou, nebo je necháte, aby k vám přišli sami. Jedním z předpokladů k fungující druhé variantě je udržovaný a aktuální firemní blog plný zajímavého obsahu. V našem článku vám ukážeme, jak si ho svépomocí vymyslet, naplánovat i udržovat.

E-shop summit, 1. 4. 2017: Nejdůležitější komunikace každého e-shopu

WP Opava, 2. 12. 2016: Jak psát úspěšný firemní blog

Business Gate Cowork: Content marketing, 30. 11. 2016

Symposium, 26. 11. 2016: 36 výzev, které zvládnete skvělým copywritingem a obsahem

[C&CKH 13] Testujte web s 5 lidmi a vylepšete autostylizaci

PPC Camp, 26. 6. 2016: Jak být kreativní (i když mě živí PPC)

CopyCamp, 8. 6. 2016: Vzrušující nudný obsah

[C&CKH 10] Dávejte čtenářům jen ty otázky, na které odpoví kladně

Vodafone Nápad roku, 21. 4. 2016: Jak na obsah, který prodává

[C&CKH 9] Vypořádejte se s negativními recenzemi a zjistěte, jestli vám s kreativitou pomůže pivo

[C&CKH 8] Jak vyniknout ve světě, kde content marketing dělá každý

18 českých markeťáků prozradilo, jaký nejlepší obsah připravili v roce 2015

ZOOT, Bosch, Neoluxor a 15 dalších firem. Ti všichni tvoří skvělý obsah a my jsme se jich zeptali, co se jim nejvíce povedlo. Přečtěte si jejich odpovědi a inspirujte se při tvorbě vlastního obsahu u těch nejlepších.

Aby byly služby vážně pro lidi [postřehy z kurzu designového myšlení]

Maximálně praktický, perfektně připravený a dobře zorganizovaný. Takový byl dvoudenní kurz designu služeb od Pábení a Libdesignu, kterého jsem se zúčastnila. Přesto mu něco důležitého chybělo - příběhy.

Urychlovač nápadů, 9. 12. 2015: 10 copy rad, které bych dal sobě samému před 10 lety

[C&CKH 3] Nalákejte zákazníky skvělým videem. Musíte je zaujmout do 8 vteřin

Reklamní bible od Ogilvyho: 8 tipů, které si z ní může i po 40 letech odnést každý copywriter

Když strčíte ruku do ohně, spálíte se. Platilo to v pravěku, před 100 lety i dnes. Stejně tak stále platí osvědčené techniky ze slavné knihy Ogilvy o reklamě od Davida Ogilvyho, která poprvé vyšla v 80. letech.

StartupClub, 5. 11. 2015 Jak vylepšit automatické e-maily tak, aby více [DOPLŇ]