Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Multitrans jede! Jak jsme napsali web pro dopravní a spediční firmu

Příjemné osvěžení a funkční zjednodušení – tak hodnotí klient novou strukturu webu, kterou jsme pro něj vymysleli. Jednotlivé webové stránky jsme dost překopali, napsali pro ně texty a přeložili je do mezinárodně srozumitelné angličtiny. Přečtěte si, jak probíhala spolupráce s přepravní firmou Multitrans.

Jak napsat landing page, aby dovedla uživatele ke konverzi

Na první pohled vypadá jako obyčejná webová stránka. Přitom je tou nejdůležitější částí webu. Dokáže totiž proměnit návštěvníka v zákazníka – tohle kouzlo dokáže landing page neboli přistávací stránka. Máme pro vás pár tipů, jak takovou landing page napsat.

Jak napsat newsletter, na který budou čtenáři netrpělivě čekat

Představte si nástroj, díky kterému můžete být v úzkém kontaktu s každým jedním zákazníkem. Kdykoliv mu dáte vědět o novinkách, nabídnete produkty na míru, pozvete na akci nebo pošlete gratulaci k narozeninám. S jistotou, že k němu zpráva dorazí a nikam mu nezapadne. Tohle všechno dokážou newslettery. Že je ještě neposíláte? Měli byste začít – přečtěte si, jak na to.

Jak jsme ladili tonalitu UniCredit Bank. Aby zněla uvolněně, ale nebyl to punk

Ono se lehce řekne: chceme znít přátelsky. Pokud jste ale zavedená banka s řadou konzervativních klientů, nemůžete najednou naskočit na žoviální notu nebo si dělat ze sebe legraci. Přečtěte si, jak jsme se s tím popasovali a jak jsme vyladili servisní komunikaci UniCredit Bank. Aby byla ke klientům přívětivá, ale zároveň dostatečně seriózní.

[Proč obsah, 2. díl] Návštěvnost je málo, generujte leady

Kdo platí za obsah, chce z investice něco mít. Logicky. Obvykle tím myslí vyšší organickou návštěvnost webu. Ale není to málo? Přemýšlejte nad tvorbou obsahu jako nad aktivitou, která obchodníkům dodává kvalitní leady. Vysvětlujeme, co je to marketingem zpracovaný lead (Marketing Qualified Lead, MQL), jak si ho vypiplat a jak nad obsahovým marketingem přemýšlet, aby generoval byznys.

[Aktualizace] Jak správně uspořádat soutěž na Facebooku a Instagramu. Máme pro vás vzor pravidel ke stažení

„Označte dva kamarády, sdílejte na Timeline a vyhrajte…“ Podobných formulací jsou plné sociální sítě – soutěže jsou snadný způsob, jak vytočit zájem fanoušků do zelených čísel a firmy je využívají stále častěji. Naprostá většina u toho ale porušuje pravidla. Proto jsme společně s advokátkou sepsali podrobný návod, jak to dělat správně. A jako bonus jsme připravili vzor pravidel, který si snadno upravíte na míru své soutěži.

18. díl: Jak se píše… o sportovní výživě

Kreativita, vtip, ale také odborné informace ověřené výživovými poradci. To je mix, který zaručuje úspěch komunikace Aktinu na sítích i na vlastním blogu. Stojí za ní také Iva Linhartová, která byla hostem dalšího dílu našeho podcastu.

Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)

Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.

17. díl: Jak se píše o... půjčkách

V Home Creditu začínal jako copywriter, teď vede celý marketingový tým. Jan Vašíček v novém dílu podcastu mluvil o tom, jak přistupuje ke komunikaci citlivého tématu půjček a úvěrů a co všechno musí dodržet, aby byla komunikace férová.

16. díl: Jak se píše... o softwaru

Květa Geršlová je freelance marketérka, copywriterka a tvůrkyně obsahu. Značkám pomáhá odlišit se pomocí obsahu od konkurence. Zkušenosti sbírala ve startupu, agentuře i technologické firmě. Ví, jak je těžké psát o složitých oborech i jak ukázat, co děláte, jinak než to ukazují ostatní.

Jak a proč kvalitní firemní blogy přivádějí návštěvnost i nové zákazníky

Chcete budovat povědomí o své značce či produktech, přinášet obchodu kvalifikované leady nebo třeba nabrat nové zaměstnance? S tím vším vám pomůže kvalitní firemní blog. Zjistěte, jaké jsou jeho přínosy – podělíme s vámi o zkušenosti i příklady z praxe.

Dobré microcopy vydělá i statisíce. Návod, jak psát krátké texty, které toho řeknou hodně

Tlačítka, formuláře, chybové hlášky… krátké texty, které navedou uživatele webem, aplikací nebo formulářem. Často v situaci, kdy jde o hodně. Třeba o založení účtu v aplikace, dokončení nákupu na e-shopu, přihození zboží do košíku. Přečtěte si našich 5 zásad, jak na silné microcopy.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.