Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
[Plakát ke stažení] Dlouhodobý trénink i instantní tipy na rozproudění kreativity
Tvůrčí krizi nebo jen pocit nedostatku kreativity zažívá asi každý. A je jedno, jestli se živí psaním, kreslením nebo jinou tvůrčí činností. Někteří mají dokonce pocit, že kreativní byli naposled v dětství. Kreativita je ale proces, který v sobě může každý zapnout a tvořit na počkání. Někomu se proces spouští automaticky, někdo v sobě musí spouštěcí tlačítko najít. Přečtětě si pár tipů, jak na to.
24. díl: Jak se píše… o městské hromadné dopravě
Co obnáší práce vedoucího marketingu Pražské integrované dopravy? Na to se Martin ptal Filipa Drápala, který má pod palcem komunikaci o pražské dopravě od tramvají po autobusy. Poslechněte si, jak se jeho týmu daří toto živé a složité téma prezentovat – od změn v jízdních řádech až po přesvědčování lidí, aby méně jezdili autem.
Velká náborová kampaň ve vysoce konkurenčním prostředí? Žádný problém!
Otevíráte novou výrobní halu a sháníte do ní 50 lidí. V nejhorším období pro nábor, o letních prázdninách. A ve chvíli, kdy je celé město doslova vytapetované reklamou vašeho konkurenta. Co s tím? Přesně zacílit a zaujmout ty správné uchazeče. Takhle jsme postupovali při tvorbě náborové kampaně pro AŽD. Celé se to povedlo i díky spolupráci s profíky ze Smeczky a Optimia.
23. díl: Jak se píše… o gastronomii
Tentokrát si Martin Brablec povídal s majitelem marketingového studia čtyry a hrdým hostinským, Patrikem Medřickým. Patrikovi se podařilo propojit své dvě vášně, gastro a marketing. Coby marketingový lídr stopadesátičlenného týmu Lidi z Baru nejprve pečoval o propagaci několika brněnských gastro podniků, později otevřel rovnou dva vlastní – Pohárek Pavlov a hostinec Nádr v Brně. Poslechněte si, proč se podle něj kavárny ani bary bez marketingu neobejdou a které fígle se mu osvědčily.
22. díl: Jak se píše… o barefoot botách
E-shop s barefootovou obuví naBOSo tvoří na poměry e-commerce spoustu vzdělávacího obsahu – od blogu po podcasty, kam zvou fyzioterapeuty. Proč to funguje a jak naBOSo rozšiřuje svou základnu fanoušků o nové zákazníky? Poslechněte si rozhovor s manažerem naBOSo Jiřím Součkem.
21. díl: Jak se píše… o písmu
David Březina, zakladatel Rosetta Type Foundry, vás v novém díle podcastu zasvětí do tajů typografie. Nahlédnete do „výrobních postupů“ a dozvíte se, jak vznikají nové fonty. David také přiblíží, jak typ písma ovlivňuje komunikaci a zavzpomíná třeba na to, jak v Rosettě navrhovali písmo pro Bundesligu.
Obsahovka Live #9 Obsahové trendy v roce 2023
Po roce jsme se s klienty a partnery opět setkali na naší zákaznické minikonferenci Obsahovka Live. Přednášky jsme tentokrát zaměřili na témata, která v obsahovém marketingu hodně rezonují – tvorbu obsahu pomocí AI a LinkedIn ambassadoring. Z dotazů na přednáškách i u řízků a kávy bylo zjevné, že je řeší i většina účastníků.
20. díl: Jak se píše… pro gamery
Jak postupovat, když chcete svůj produkt prodat hráčům videoher? O tom si povídal Martin Brablec s kreativním ředitelem gamingové agentury Good Game Janem Bendou. Probrali, v čem je komunikace s hráči videoher specifická, jak do ní naskočit a neztrapnit se nebo jakou roli v ní hrají influenceři.
10 chyb, které děláte při psaní v angličtině
Textu chybí šťáva, vám slovní zásoba a když píšete v angličtině, přemýšlíte v češtině. Malá ukázka neřestí, kterých se čeští copywriteři v angličtině dopouští. Chcete nad nimi vyzrát? Keep on reading.
19. díl: Jak se píše… o interní komunikaci
Agáta Hauerová je „interkářkou tělem i duší“ už přes 10 let. O interní komunikaci píše, přednáší a obdržela za ni také několik cen. Poslechněte si, proč ji tato disciplína tak baví a co by doporučila všem, kteří se do ní pouští.
Jak napsat e-book, kterým oslovíte publikum
Máte na blogu perfektně rozpracované téma do několika článků, víte, že u čtenářů mají úspěch, nebo se vás opakovaně na nějakou oblast vyptávají? Pak možná nastal čas vydat e-book. On-line dokument, ve kterém čtenář najde vše podstatné a ještě vám výměnou za něj dá svůj kontakt. Přečtěte si, jak vytvořit e-book, který osloví čtenáře, udělá z nich potenciální zákazníky a posílí vaši pověst odborníka.
[Proč obsah, 3. díl] Dostaňte se zákazníkovi pod kůži měsíce předtím, než nakoupí
Nabízíte špičkový produkt, který lidé nepořizují v zápalu nadšení, ale po pečlivém zvažování? Vyhraďte si v rozpočtu na marketing prostor pro kvalitní obsah – usnadníte zákazníkům rozhodování bez ohledu na fázi nákupního cyklu, ve které se nachází. Ukážeme, jak nad obsahem přemýšlet.