Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Dobré microcopy vydělá i statisíce. Návod, jak psát krátké texty, které toho řeknou hodně

Tlačítka, formuláře, chybové hlášky… krátké texty, které navedou uživatele webem, aplikací nebo formulářem. Často v situaci, kdy jde o hodně. Třeba o založení účtu v aplikace, dokončení nákupu na e-shopu, přihození zboží do košíku. Přečtěte si našich 5 zásad, jak na silné microcopy.

15. díl: Jak se píše… o úklidu

Kateřina Brožová je největší česká úklidová influencerka. Už přes 4 roky ukazuje na sociálních sítích, jak doma uklízet ekologicky, třeba za použití jedlé sody nebo kyseliny citronové. S osvětou začala jen tak pro radost, když byla na rodičovské s dvěma malými dětmi. Dnes má Úklid pro klid vlastní e-shop a čtvrt milionu sledujících na Instagramu.

Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy

Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.

14. díl: Jak se píše o bikesharingu

Honza Střecha u Rekol začínal jako servisák. Postupně se vypracoval na markeťáka, který řídí komunikaci ve všech městech, kde se růžová kola půjčují. O tom, jak se liší komunikace s fanoušky v Praze a Prostějově i jak se marketing Rekol proměnil od počátku jejich fungování, mluvil Honza v novém dílu podcastu Obsahovky.

13. díl: Jak se píše... o HR

„Trh se změnil, nezaměstnanost je daleko nižší. Lidi musíte hledat i jinak, než jen na inzertním portálu,“ říká Petra Nulíčková. Pracuje jako HR manažerka v investiční skupině Pale Fire Capital a krom toho o HR hodně přednáší i píše. V novém dílu podcastu sdílela tipy na budování značky zaměstnavatele, komunikaci s uchazeči i textování inzerátu.

Jak se Manutanu staráme o blog, jehož dosah roste o stovky procent ročně

Psaní o vysokozdvižných vozících a protiúnavových rohožích nezní jako copywriterský sen. My se ale staráme o blog firmy Manutan, která takové produkty prodává. I po třech letech vymýšlíme témata, která přitahují nové čtenáře. Jak se pod naším vedením daří blogu se zdánlivě neatraktivními tématy?

12. díl: Jak se píše… za Škodovku

„Někdy se celý den nezastavím a musím být pořád ve střehu, jindy je to trochu volnější,“ popisuje svůj pracovní rytmus tiskový mluvčí Pavel Jína. V novém dílu podcastu Obsahovky se podělil o to, kolik času zabere příprava premiéry nového modelu auta, jak se tvoří obsah v Česku i na mezinárodních trzích nebo jak Škodovka přistupuje k propagaci elektromobility.

[Plakát ke stažení] Zásobník nápadů pro content marketing

Vymýšlení obsahu pro nové klienty připomíná psaní na prázdnou čtvrtku – cokoliv navrhnete, bude vidět. Jenže co když máte přijít s nápady na obsah ve chvíli, kdy už spolupracujete dva nebo tři roky? Pokud cítíte, že jste už vyčerpali všechny možnosti, použijete náš zásobník inspirace. Podpoří vás při tvorbě obsahové strategie i taktiky.

11. díl: Jak se píše… vtip

Kdo je povolanější mluvit o používání vtipu v copy a propagaci značky, než stand-up komička? Lucie Macháčková je navíc moderátorka, scénáristka, herečka, spisovatelka a head of social v České televizi. V novém dílu podcastu si s ní Martin povídal o tom, jak vtip vytvořit i jak poznat, kam už se vtip nehodí.

[Proč obsah, 1. díl] Návod a tipy, jak se díky obsahu stát autoritou v oboru

Lidé vám věří. Když se řekne název vašeho oboru, hned si ho spojí s vaší značkou. Firmy se vámi inspirují a spousta vás i kopíruje. Novináři si k vám chodí pro informace. Jste autorita. Leader. Chcete navést, jak na to? Poradíme.

10. díl: Jak se píše… o duševním zdraví

Psaní o své práci psychologa je pro Adama Táborského způsob, jak si utřídit myšlenky a získat pohled z jiné perspektivy. O tom, jak se odhodlat k vydávání obsahu pro veřejnost a proč je to pro psychologa důležité, mluví v novém díle podcastu.

Jak psát produktové popisky na e-shop

Texty, které prodávají. To si přečtete na webu každého copywritera nebo marketingové agentury. Jenže jak takové texty napsat? Sdílíme tipy, jak vyšvihnout skvělé produktové popisky – čtěte, pokud jste začínající copywriter, majitel malého e-shopu nebo firemní markeťák.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.