Klára Kouřilová

Copywriting

Od první třídy jsem si užívala každou minutu, kdy jsem mohla držet tužku v ruce. Při psaní diktátů a slohovek jsem si naříkala: A budu mít pořád o čem psát, až budu dospělá? No, kdybych jen tehdy tušila, že úplně o všem!
Klára Kouřilová

2010

S kamarádkami si hrajeme na dospělý život. Mojí prací je, že píšu příběhy a popsané listy papíru prodávám na trhu.

2014

Překonávám stud a účastním se turnajů v rámci Asociace debatních klubů České republiky. Utvrzuju se v tom, jak velkou moc mají slova.

2018

Začínám studovat počítačovou lingvistiku. Postupně ale zjišťuju, že s programovacími jazyky není tolik srandy jako s tím mým mateřským.

2020

Brigádu na recepci měním za psaní produktových popisků pro e-shop a marketingovou komunikaci pro turistickou agenturu. Konečně víc praxe!

2021

Předmět s názvem Copywriting učí nějaký Martin Brablec a povídá nám o agentuře, kterou založil. V červnu už vím naprosto jistě, že tam chci pracovat. Zkouším štěstí a… tady mě máte!

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

Vyrůst

Díky pravidelné zpětné vazbě a opoře kolegů jsem se během půl roku vypracovala z juniora na zaběhlou copywriterku.

SalesDriver

Přeložila jsem 16 článků pro obsahový hub Raynetu SalesDriver, který pomáhá začínajícím manažerům.

Strategie a textace webů

Podílela jsem se na přípravě obsahových strategií i obsahu pro české startupy a pomáhala s nastavením sociálních sítí.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Zpětná vazba

Ať už ta pozitivní od mých oblíbených učitelek češtiny na základce, tak negativní, která mě vždy posune o kus dál. Roli učitelů teď převzali mí kolegové, jejichž revize mě motivují se neustále zlepšovat.

Příběhy

Ráda je čtu, sleduju, poslouchám i zaznamenávám. A nezáleží mi na tom, jestli se dozvídám o putování Vikingů napříč starou Anglií nebo o putování lamel ve výrobní hale.

Vyšívání

Tak, jako při psaní skládám slovo za slovo a čekám, co vznikne, ráda sleduju, jak mi pod rukama vznikají výšivky – steh po stehu. A právě rozhodnutí sdílet své výtvory na instagramu podpořilo můj zájem o obsah na sociální sítě.

Co jsem napsala

Klára Kouřilová

Klára Kouřilová

Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije

Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.

Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců

Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.

Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem

Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.