Klára Kouřilová
Copywriting

2010
S kamarádkami si hrajeme na dospělý život. Mojí prací je, že píšu příběhy a popsané listy papíru prodávám na trhu.
2014
Překonávám stud a účastním se turnajů v rámci Asociace debatních klubů České republiky. Utvrzuju se v tom, jak velkou moc mají slova.
2018
Začínám studovat počítačovou lingvistiku. Postupně ale zjišťuju, že s programovacími jazyky není tolik srandy jako s tím mým mateřským.
2020
Brigádu na recepci měním za psaní produktových popisků pro e-shop a marketingovou komunikaci pro turistickou agenturu. Konečně víc praxe!
2021
Předmět s názvem Copywriting učí nějaký Martin Brablec a povídá nám o agentuře, kterou založil. V červnu už vím naprosto jistě, že tam chci pracovat. Zkouším štěstí a… tady mě máte!
Pro koho píšu
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsala
Klára Kouřilová
Klára Kouřilová
Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije
Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.
Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců
Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.
Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem
Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.