Jak tvoříme infografiky, které pomáhají vysvětlovat složitý obsah

Infografiky jsou takoví obsahoví superhrdinové: rozsekají masu textu na kousky a vytáhnou z něj to nejpodstatnější. Navíc u toho vypadají lákavě a ladí s vizuálem i s tonalitou značky. Hned tak na ně nezapomenete a u článku zůstanete ještě o chvíli déle. Přečtete si, jak s infografikami pracujeme v článcích o financích i stavařině.

V případovkách představujeme příběhy podnikatelů. Textem, ale také autentickými fotkami

Když chcete dokázat, že vaše služba přináší uživatelům užitek, je případovka skvělým nástrojem. Pro iDoklad proto vytváříme sérii fotopřípadovek, které ukazují, jak nástroj usnadňuje fakturaci drobným podnikatelům. Psané příběhy dokreslují fotografie z truhlářské dílny nebo ze salátové farmy řízené počítačem.

Jak tvoříme tiskoviny, které oslní v offline světě. Pro topenáře či whistleblowingovou platformu

Podle počtu lidí zabořených do displejů svých telefonů byste si možná řekli, že tradiční tištěná prezentace ustupuje té digitální. Jenže kvalitně zpracované tiskoviny mají stále nezastupitelné místo, když potřebujete oslovit zákazníka třeba na schůzce nebo veletrhu. Přečtěte si, jak s tiskovinami pracují topenáři z Woltair, tvůrci firemní sociální sítě Happilea či whistleblowingová platforma Nenech to být.