- Kamila Vlčková
- Hana Kratochvílová
- Klára Šalšová
- Amálie Kučerová
- Petra Brablecová
- Jan Macal
- Eliška Gunišová
- Markéta Rychnovská
- Lidmila Maršálková
- Lucie Kolischová
- Michaela Tabakovičová
- Vojtěch Šmíd
- Eva Smíšková
- Ondřej Pokorný
- Nela Patschová
- Emil Gallík
- Martina Krumpholcová
- Eva Hromádková
- Martina Vejvodová
- Libor Kamenský
- Margita Havlíková
- Obsahovka vzdělává
- Lucie Preis
- Martin Knižátko
- Jan Novák
- Jakub Bůšek
- Kateřina Kalivodová
- Jana Štukhejlová
- Martin Brablec
Grafika a fotky na míru. Jak jsme Stavariu pomohli na sociálních sítích oslovit lidi od fochu
Pokud prodáváte sofistikované řešení, obvykle trvá dlouho, než si ho zákazník vyzkouší nebo koupí. A přesvědčit jej můžete i prezentací na sociálních sítích – pokud věnujete dostatečnou péči obsahu i kvalitní grafice. Podívejte se, jak jsme na sociálních sítích prezentovali aplikaci Stavario, která usnadňuje řízení staveb.
Instruktážní video: představte zákazníkovi celý produkt během pár minut
Kadeřnice, fotograf nebo prodavač nejspíš moc času na účetnictví nemají. I jich se však donedávna týkal plošný přechod na elektronickou evidenci tržeb. Pro Soliteu jsme proto připravili videonávody, které živnostníkům pomohou vybrat vhodný účetní systém i kompatibilní tiskárnu, která za pár vteřin vytiskne profesionální účtenku. Podívejte se, jak instruktážní videa vznikala.
Roboti a děti před kamerou. Jak jsme natáčeli videorecenze hraček pro magazín Smarťáček
Obliba videonávodů, videorecenzí i produktových videí napříč internetem roste. I vlivem koronavirové krize 57 % Čechů nakupuje z pohodlí domova a zboží si prohlíží online. A přesně s tím jsme počítali při tvorbě videorecenzí pro Smarťáčka – online magazín, který rodičům zvídavých dětí radí s výběrem chytrých hraček.
Jak tvoříme tiskoviny, které oslní v offline světě. Pro topenáře či whistleblowingovou platformu
Podle počtu lidí zabořených do displejů svých telefonů byste si možná řekli, že tradiční tištěná prezentace ustupuje té digitální. Jenže kvalitně zpracované tiskoviny mají stále nezastupitelné místo, když potřebujete oslovit zákazníka třeba na schůzce nebo veletrhu. Přečtěte si, jak s tiskovinami pracují topenáři z Woltair, tvůrci firemní sociální sítě Happilea či whistleblowingová platforma Nenech to být.
Jak tvoříme infografiky, které pomáhají vysvětlovat složitý obsah
Infografiky jsou takoví obsahoví superhrdinové: rozsekají masu textu na kousky a vytáhnou z něj to nejpodstatnější. Navíc u toho vypadají lákavě a ladí s vizuálem i s tonalitou značky. Hned tak na ně nezapomenete a u článku zůstanete ještě o chvíli déle. Přečtete si, jak s infografikami pracujeme v článcích o financích i stavařině.
V případovkách představujeme příběhy podnikatelů. Textem, ale také autentickými fotkami
Když chcete dokázat, že vaše služba přináší uživatelům užitek, je případovka skvělým nástrojem. Pro iDoklad proto vytváříme sérii fotopřípadovek, které ukazují, jak nástroj usnadňuje fakturaci drobným podnikatelům. Psané příběhy dokreslují fotografie z truhlářské dílny nebo ze salátové farmy řízené počítačem.